Powered By Blogger

9 сентября 2015 г.

Королева Єлизавета ІІ встановила рекорд правління

У ці хвилини її величність королева Великобританії офіційно стає монархом, що найдовше править в історії британської монархії.
Попередниця-рекордсменкою серед правителів Великобританії була пра-пра-бабуся Єлизавети королева Вікторія. Її правління тривало 63 роки та 217 днів.



До річниці Букінгемський палац випустив дві нові фотографії її величності. Світлині будли зроблені в липні цього року фотографом Мері Маккартні.




Королева Єлизавета вирішила не влаштовувати гучні святкування з цього приводу. Щоправда, ввечері збере родину на вечерю в палаці Балморал.

Сьогодні вдень її величність та її чоловік принц Філіп, незважаючи на відпустку, були присутні на відкритті оновленої залізничної гілки £294m Scottish Borders Railway. Обов'язки понад усе.

У своїй промові королева Єлизавета сказала:
"Принц Філіп та я щасливі повернутися в ці місця...поїздом.
Ми щиро вдячні вам за теплий прийом. Сьогодні також є ще один урочистий привід, однак до нього я свідомо ніколи не прагнула. Довге життя - це як правило якась кількість важливих етапів і моє життя не є виключенням. Я вдячна вам за всі ваші теплі привітання та побажання. Але я маю ще одну справу.
Оголошую цю залізницю відкритою". 


God Save The Queen! Боже, бережи королеву!



Комментариев нет:

Отправить комментарий