Powered By Blogger

8 сентября 2015 г.

Графиня Олександра розлучається

Сумні новини з Даньського королівства.
Графиня Олександра Фредеріксборзька вирішила розлучилитися зі своєм чоловіком Мартіном
Йоргансеном. Про рішення її світлості повідомив алвокат Мете Равн Стінструп.




Графиня Олександра -перша дружина принца Йоакіма Даньського, мати принців Фелікса та Миколая, колишня невістка королеви Маргрете. Йоакім та Олександра офіційно розлучилися 8 квітня 2005 року.
Це було перше розлучення з 1846 року в королівській родині Данії.
3 березня 2007 року вона вийшла заміж вдруге за фотографа Мартіна Йоргенсена і втратила титул принцеси даньської. Натомість їй подарували титул графині  Фредеріксборг. У Мартіна та Олександри немає спільних дітей. Подружжя мешкало у будинку, який купив колишній дружині принц Йоакім. Кілька тижнів тому Мартін звідти виїхав.
Графиня вирішила одразу задовольнити цікавість ЗМІ і сьогодні ж прокоментувала розлучення:
"Коли ти виходиш заміж за кохану людину, сподіваєшся, що це назавжди. Це було важке рішення для мене, та я його в решті решт прийняла. У нас більше немає спільних цінностей, тому як у пари я не бачу у нас майбутнього.
Для дітей -це не несподіванка, я розказала їм та пояснила. Хлопчики та я готові жити далі"

Комментариев нет:

Отправить комментарий